пʼятницю, 14 серпня 2015 р.

Дачний обмін

           Вітаю з святом Маковея!!!! Для мене це спогади про мою бабусю , село, куди я приїздила на кожні канікули і смачні пиріжки з маком. Прокидаєшся раненько, а по хаті стоїть такий  аромат, уууу! Гарні спогади, щасливе дитинство... Бажаю всім мирного неба і здоров'я!!!!
                                             Сьогодні знову покажу роботи моєї доці

                                                     Вишиті маки по набору "Чарівна мить"


                                                  Це просто схемка з підбором бісера



                         Дякую Наді за подарунки , а Віці за проведення обміну!



3 коментарі:

  1. Таня, дякую! Тебе також с святом! І в мене гарні спогади про це свято! Дякую своїй бабусі за них :)
    Донечка молодець, по твоїм стопам пішла-майстриня :) Як її нога?
    Вітаю з подарунками! Рада за тебе :)

    ВідповістиВидалити
  2. Таня, я здесь напишу про розыгрыш. Я Ваши комментарии вижу, в конце страницы надо нажать кнопочку "ещё" и откроются следующие комментарии.

    ВідповістиВидалити
  3. Да да, разобралась!Спасибо.

    ВідповістиВидалити